MÓWCY MP IMPACT® 2024




Robert Jarek, prezenter telewizyjny, konferansjer, trener medialny, trener wystąpień publicznych, mówca

Specjalizuje się w mówieniu do ludzi. Znany zarówno z ekranów telewizyjnych, jak i eventowych, festiwalowych czy biznesowych scen. Prowadzi programy telewizyjne, wydarzenia. Prowadzi szkolenia ze skutecznych wystąpień publicznych, indywidualne oraz dla firm. Absolwent fizyki i psychologii. Autor serii ebooków i kursów online z obszaru skutecznych wystąpień publicznych. Autor edukacyjnej gry memory Karty Mówcy. Wieloletni prowadzący finałowej gali konkursu MP Power Awards®.





Sylwia Banaszewska, prezeska zarządu portalu MeetingPlanner.pl

Od 2003 działa na rzecz rozwoju przemysłu spotkań. Współpracę z branżą spotkań rozpoczęła wprowadzając na rynek pierwsze branżowe medium MICE Poland, z którym związana była do końca 2010 r. W tym czasie zainicjowała powstanie licznych projektów min. konkurs Osobowość Roku MICE Poland, pierwszy w Polsce kierunku o specjalności Turystyka Biznesowa w SGTiR, Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel i Klubu Agencji Eventowych. Od 2011 związana z MeetingPlanner.pl, kontynuuje działanie na rzecz rozwoju przemysłu spotkań, integrację i edukację branży oraz współpracę z instytucjami reprezentującymi ten rynek. Jej działania i zaangażowanie na rzecz branży zostały docenione wielokrotnie. Odznaczona z nominacji Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej odznaką „Za Zasługi dla Turystyki” nadaną przez Ministra Sportu i Turystyki i odznaką honorową „Za zasługi dla rozwoju gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej”, w 2022 otrzymała nagrodę specjalną MP Power Awards od przewodniczącego kapituły konkursu dr. hab. Krzystofa Celucha z okazji 10-lecia konkursu.





Dawid Bednarski, dyrektor kreatywny agencji Imagine Nation

Studiował filozofię a wychowała go Klubokawiarnia Chłodna25 w Warszawie. Kiedyś promotor kultury i PR-owiec, a od 2013 roku kreatywny eventowy. Od kilku lat kieruje kreacją w agencji Imagine Nation jako dyrektor kreatywny. Otrzymał nagrodę Kreatywnego Roku Branży Eventowej 2015 i od tamtej pory jest członkiem kapituły konkursu. W 2024 roku w ramach plebiscytu organizowanego przez Eventex Awards dołączył do grona „The Most Influential People in the Events Industry in Europe”. Od 13 lat medytuje, a od 6 jest certyfikowanym nauczycielem mindfulness. Wierzy, że prawdziwa kreatywność pojawia się wtedy, kiedy spojrzymy na temat ze świeżością dziecka - potem przychodzi dorosły i nadaje temu realny kształt.





Miłosz Bratuś, kierownik działu Organizacji Wydarzeń, Polskie Linie Lotnicze LOT

Od kilku lat aktywnie działa w branży eventowej, zdobywając doświadczenie w organizacji różnorodnych wydarzeń zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jego kreatywność i innowacyjne podejście pozwalają na realizację projektów wyróżniających się na tle konkurencji. Z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT związany jest od 2018 roku, gdzie obecnie kieruje zespołem ds. organizacji wydarzeń, odpowiadając za wdrażanie lokalnych i międzynarodowych inicjatyw marketingowych. Stale poszerza portfolio swoich umiejętności w zakresie nowoczesnych strategii marketingowych i organizacji eventów. Swoimi działaniami przyczynia się do promowania marki PLL LOT oraz wspiera rozwój polskiej turystyki na arenie międzynarodowej.





Wojciech Brewka, malarz kolorysta, artysta street artu

Malarz kolorysta, artysta street artu, twórca wielkopowierzchniowych murali, współwłaściciel galerii officyna art & design, pomysłodawca i producent Festiwalu Przenikania, warszawski marszand, który w 2013 r. przebojem wkroczył na salony aukcyjne młodej polskiej sztuki. Dekonstruując zarówno portret, alegorię, jak i animalistykę jako gatunek malarstwa, na kontrastowych tłach umieszcza m.in. wizerunki zwierząt w zaskakującym, kampowym, ironicznym, często społecznym kontekście.
Wiele jego prac wpisuje się w nurt edukacji równościowej i ekologicznej, a sam autor chętnie wspiera inicjatywy charytatywne.
Miał zostać prawnikiem, lecz wybrał pasję malarską, podobnie jak Wassily Kandinsky, Tadeusz Kantor czy Juliusz Kossak.
Uwielbia tworzyć pośród rodziny i przyjaciół. Ponieważ nie boi się podejmować ryzyka, prowadzi galerię sztuki ze swoją partnerką, Anią. Synów – Gustawa i Ignacego – do wspólnego malowania zaprosił, gdy mieli niespełna dwa lata. Swoją przestrzeń warsztatową i wystawienniczą udostępnia studentom warszawskiej ASP, utalentowanym muzykom, rzeźbiarzom, organizatorom sesji naukowych i off-owych działań artystycznych.


 


prof. UMK dr. hab. Krzysztof Celuch, MBA

Rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, profesor i dyrektor Centrum Projektowania Doświadczeń w Branży Spotkań i Turystyce na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Właściciel firmy CC, butikowego doradcy biznesowego oraz akredytowany trener branży spotkań (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED). Pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, transformacji i rozwoju biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania wydarzeń i doświadczeń.

Prawie dziesięć lat spędził w Polskiej Organizacji Turystycznej. Początkowo jako doradca społeczny prezesa, a później kierując Poland Convention Bureau. Autor i pomysłodawca raportów Poland Events Impact 2015/ 2019 ukazujących wpływ ekonomiczny branży spotkań na gospodarkę Poland. Przewodniczący kapituły programu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody RISE Award (USA). Profesor wizytujący SKEMA Business School we Francji oraz członek Rady ds. Turystyki przy Ministrze Sportu i Turystyki. Członek zarządu fundacji Meeting Professionals International oraz jedyny Polak zasiadający w Hall of Leaders Events Industry Council w Waszyngtonie. Prywatnie ratownik górski GOPR oraz miłośnik folkloru.





Tomasz Cieślak, kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann Polska

Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z zarządzania. Przez 7 lat pracował jako dziennikarz, w 2009 roku rozpoczął pracę w Dziale Public Relations Rossmanna, a od 2013 roku jest kierownikiem Działu Komunikacji Wewnętrznej i odpowiada kompleksowo za komunikację wewnętrzną spółki. Koordynuje organizację firmowych wydarzeń. Odpowiadał m.in. za kompleksową realizację takich eventów jak jubileusz 20-lecia i 25-lecia i 30-lecia Rossmanna w Polsce, czy czterech edycji spotkań motywacyjno-integracyjnych dla pracowników drogerii. Jest laureatem nagrody MP Power Awards, magazyn dla pracowników Rossmanna, którym kieruje, w konkursie Power of Content Marketing uznany został za najlepszą gazetę firmową w Polsce, a stworzony z zespołem cyfrowy system komunikacji wewnętrznej nagrodzony został tytułem Digital Excellence Awards 2022. Kiedy nie pracuje, słucha muzyki lub biega – na ścieżkach lub za córką.
Juror w konkursie MP Power Awards®





Wojciech Cłapiński, wiceprezes zarządu El Padre

Współzałożyciel agencji El Padre, którą wraz ze wspólnikami zarządza od 2008 roku. W tym czasie El Padre zrealizowało ponad 2000 projektów dla kilkuset klientów. Projekty realizowane przez El Padre zostały nagrodzone 20 statuetkami konkursu MP Power Awards, w którym w latach 2019, 2020 i 2021 El Padre zdobywało tytuł Agencji Roku.

Tytuł Agencji Eventowej Roku El Padre zdobyło również w raporcie Media i Marketing w latach 2022 i 2023. W roku 2011 Wojciech Cłapiński został nagrodzony tytułem Osobowości Roku miesięcznika MICE Poland. Od dekady zasiada w jury konkursu MP Power Awards® – MP Power 12.





Mateusz Czerwiński, prezes zarządu, Warszawska Organizacja Turystyczna, Warsaw Convention Bureau

Pracę w branży spotkań rozpoczął w 2008 roku, pracując w agencjach MICE przy realizacji konferencji i wydarzeń incentive w Polsce i zagranicą. Jako jeden z pierwszych w Polsce wdrażał w realizowanych wydarzeniach rozwiązania standardu spotkań zrównoważonych BS 8901. Od 2010 roku w Warsaw Convention Bureau odpowiedzialny za planowanie i realizację działań marketingowych Warszawy jako destynacji spotkań, kontakty z zagranicznymi klientami, nadzór nad badaniami lokalnego rynku MICE oraz współpracę z warszawskim środowiskiem naukowym. W latach 2015-2018 dyrektor działu Warsaw CvB w Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Od czerwca 2018 roku pełnił funkcję Wwiceprezesa WOT, a w listopadzie 2023 objął funkcję prezesa w tej organizacji.





Magdalena Efler, advocacy brand manager L’Oréal Paris, L’Oreal Polska

Jeśli kojarzycie moment, w którym Julia Wieniawa idzie na wybiegu w Paryżu obok Kendall Jenner, to mniej więcej jej sprawka. Wiedzę buduje od ponad 10 lat pracą dla światowych marek beauty & fashion. Zaczynała jako PR-owiec, by potem rozbudować swoje portfolio o spektakularne projekty, o których się mówi w całej Polsce. Wielkie eventy dla influencerów, dla konsumentów, aktywacje z influencerami i celebrytami – to jej codzienność. Sprawia, że niemożliwe staje się możliwe, ale na cuda trzeba chwilę poczekać.





Arkadiusz Furtak, ekspert ds. zakupów, P4 

Swoją przygodę jako kupiec rozpoczął w 2013 roku, rozwijając powszechnie znany produkt kafeteryjny w strukturach największego dostawcy tego typu usług w Polsce. Kolejny etap jego kariery związany był z czołową firmą farmaceutyczną, gdzie był odpowiedzialny za zakup szerokiej gamy materiałów promocyjnych i druków wspierających sprzedaż leków OTC.

Od 8 lat pracuje w P4 Sp. z o.o., zajmując się zakupami Indirect. Obecnie jako ekspert, realizuje projekty z bardzo szerokiego spektrum kategorii, takich jak materiały POS, EVENTY w tym wydarzenia na 2500 osób, PR, HR, merchandising, packaging, digital, consulting czy zakup floty kilkuset aut wraz z zabezpieczeniem finansowania. Odpowiadał również za koordynację, logistykę oraz zakup niezbędnych produktów dla całej organizacji podczas pandemii Covid-19.

 





Robert Gajewski, manager kultury, manager artystyczny, Kayax

Manager kultury, manager artystyczny, ale też przede wszystkim praktyk, który ma za sobą realizację około tysiąca przedsięwzięć kulturalnych (głównie muzycznych: koncertów, festiwali). Robert Gajewski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (Wydz. Polonistyki, specjalizacja animacja i upowszechnianie kultury). Od czasu studiów był związany z Fundacją Na Recz Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego Universitatis Varsoviensis, na rzecz której działał jako manager i producent wydarzeń kulturalnych m.in. w warszawskich klubach Hybrydy, Palladium, Proxima. Od ponad 15 lat produkuje lub współprodukuje wydarzenia kulturalne i festiwale w roli stage managera (m.in. Jarocin Festival, Sonisphere Festival, Juwenalia Warszawskie, Obchody Rocznicy Wybuchu Powstania Warszawskiego, itp.). Jest również dziennikarzem muzycznym, od roku 2005 związanym z warszawskim radiem Kampus. Od 2008 roku pracuje w roli managera z wytwórniami płytowymi takimi jak QL Music, Sony Music, Kayax).

Inicjator i pomysłodawca Festiwalu „Warszawa Brzmi Ciężko” w latach 2011-2013. Często zapraszany w roli eksperta lub członka Jury w przeglądach muzycznych (np. Stage4You, Dzielnica Brzmi Dobrze, Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu – Debiuty, itp). Od 2013 roku związany z wytwórnią płytową i managementem Kayax. Współpracuje z takimi artystami jak: Smolik, Krzysztof Zalewski, Kev Fox, Miro Kępiński, w imieniu których koordynuje i inicjuje różnego rodzaju działania artystyczne, trasy koncertowe, projekty specjalne, m.in. album „Historie” powstały przy współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego, cykl koncertów MIUOSH|ISMOLIK|INOSPR, Męskie Granie Orkiestra, Zalewski MTV Unplugged i wiele innych.

 





Marcin Gaworski, CEO i współzałożyciel 180heartbeats + Jung v Matt, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

CEO i współzałożyciel niezależnej agencji kreatywnej 180heartbeats + Jung von Matt nagradzanej w polskich i międzynarodowych konkursach branżowych. Prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, AdMan X-lecia, partner domu produkcyjnego F25, współtwórca start-upu NapoleonCat i inwestor VC KnowledgeHub Starter. Należy do Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Analiz THINKTANK. Przedsiębiorca, który nieustannie poszukuje innowacyjnych rozwiązań i niezmiennie stawia na komunikację, która ekscytuje.


 


Dominik Górka, założyciel, dyrektor kreatywny Live Age, przewodniczący jury MP Impact Awards

Marketer, strateg. Założyciel i dyrektor kreatywny agencji Live Age. Twórca konceptów kreatywnych, kampanii i scenariuszy dla liderów branż (m.in. Microsoft, Ringier Axel Springer Polska, OLX, Husqvarna). Prelegent większości konferencji związanych z live experience w Polsce. Dwukrotnie wyróżniony tytułem osobowość roku Branży Eventowej – MP Power Awards. Wraz z agencją, laureat licznych nagród w w dziedzinie event marketingu Polsce i zagranicą (m.in. Eventex, Golden Arrow, Złote Spinacze, Kreatura, Employer Branding Excellence Awards, Internal Communications and Engagement Awards). W latach 2020-2023 – wykładowca Krakowskiej Akademii Frycza Modrzewskiego, w zakresie komunikacji live. Od 2021 prowadzi autorskie audycje w radiu JazzKultura.





Małgorzata Gradek-Lewandowska, radca prawny, rzecznik patentowy, mediator, partner LGL

Partnerka w https://lgl-iplaw.pl/, rzeczniczka patentowa, radczyni prawna, certyfikowana mediatorka, z ponad 20 letnim doświadczeniem sprawach własności intelektualnej.

Przez wiele lat związana z warszawskim biurem kancelarii prawnej Clifford Chance, od kilkunastu lat rozwija praktykę LGL – miejsca skupiającego trzy wzajemnie uzupełniające się obszary: reprezentację i pomoc w rozwiazywaniu sporów związanych z własnością intelektualną oraz doradztwo w zakresie tworzenia silnej marki, usługi czy produktu dla biznesu opartego o wiedzę, kreację, innowacyjność, technologie. Pomaga w zagadnieniach prawa autorskiego, praw pokrewnych; znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych, zwalczania nieuczciwej konkurencji, zarządzania portfelem dóbr niematerialnych, ochrony prawnej marki, renomy, know-how, prywatności, innych dóbr osobistych, obrotu dobrami luksusowymi oraz z sektora produktów konsumenckich i FMCG; prawnych kwestii startup-ów, e-commerce, działalności prasowej i wydawniczej, branży kreatywnej, mediowej, obsługi projektów informatycznych.

Uważa, że w czasach, gdy technologia zmienia się sztukę i odwrotnie, wybranie zawodowej specjalizacji zbieżnej z osobistymi zainteresowaniami oznacza zatarcie granic pomiędzy pracą a pasją. Tak jak czasami zaciera się granica pomiędzy klientem a przyjacielem, który potrzebuje pomocy.





Piotr Grochowski, główny architekt, Grupa Arche

Piotr Grochowski – architekt, urbanista. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej, Główny projektant Grupy Arche. Ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu hoteli i budynków mieszkalnych, w szczególności w rewitalizacji obiektów zabytkowych. Autor przebudowy Dworu Uphagena w Gdańsku i współautor projektu rewitalizacji Cukrowni Żnin. Indywidualnie i zespołowo laureat nagród w dziedzinie architektury i przestrzeni miejskich, m.in. Nagrody Roku SARP 2021 za projekt Cukrownia Żnin oraz European Property Awards za projekt Łochów Folwark. Nominowany do nagrody EU Mies Award 2022. Obecnie wraz z zespołem rozwija swoją pasję, projektując rewitalizację Królewskiej Papierni w Konstancinie-Jeziornie.





Łukasz Gumowski, creative & strategy partner, Plej

Współzałożyciel jednej z wiodących niezależnych agencji marketingowych w Polsce. Odpowiada za kreację i strategię, zarządzając zespołami obsługującymi kluczowych klientów, w tym lidera rynku telekomunikacyjnego Play. Absolwent prawa UW i Executive MBA PW, członek SAR, łączy doświadczenie biznesowe z pasją do nowych technologii w projektowaniu innowacyjnych rozwiązań marketingowych.





Dorota Natalia Haller, wiceprezeska zarządu IAA Polska, client solutions director Ringier Axel Springer Polska​

Doświadczona ekspertka ds. marketingu, komunikacji, digital oraz DE&I. Zarządzała marketingiem i komunikacją wielu marek z różnych sektorów, od FMCG, po media, rozrywkę i technologię. Pełniła funkcję dyrektorki marketingu m.in. w Medicover, BNP Paribas, PLL LOT, Huawei i Honor. W styczniu 2024 roku objęła stanowisko client solutions director w Ringier Axel Springer Polska. Wraz z zespołami i partnerami z agencji zdobywała wiele prestiżowych nagród, m.in. marketingowe Effie w PLL LOT i w Huawei (w tym dwa Złote Effie) czy PR-owski Złoty Spinacz w BNP Paribas i Huawei. 

Jest wiceprezeską IAA Polska, członkinią Rady Marek Superbrands, zasiadała też w międzynarodowych strukturach Marketing Sounding Board sojuszu Star Alliance. Jest jurorką w polskich i międzynarodowych konkursach z dziedziny komunikacji marketingowej. W 2022 zasiadała m.in w jury Teads Global Creative Awards. Jest członkinią Rady Programowej CMO Club przy Digital University. W 2021 roku została zaproszona do Client Advisory Board Mety (d. Facebooka). Wielokrotnie była jurorką Effie – również przewodniczącą grupy jurorskiej.

Dorota lubi dzielić się wiedzą i doświadczeniem, dlatego chętnie przyjmuje zaproszenia do udziału w konferencjach branżowych, takich jak np. Facebook Marketing Summit, Video Wars by ScreenLovers czy Kongres Badaczy Rynku i Opinii PTBRiO oraz Europejski Kongres Gospodarczy oraz IAA World Congress. Dorota jest feministką i aktywistką na rzecz równouprawnienia, różnorodności i rozwoju potencjału kobiet. Angażuje się w mentoring w ramach wielu programów rozwojowych dla kobiet (m.in. Fundacji Vital Voices, Girls Future Ready czy Fundacji Liderek Biznesu). Jest absolwentką SGH i studiów podyplomowych na Cambridge University Judge Business School – Diversity, Equity & Inclusion: DEI Strategies for Business Impact. W maju 2023 Dorota N. Haller została powołana do Global DEI Council w światowych strukturach IAA.

 





Wojciech Herra, psycholog, niezależny konsultant specjalizujący się budowaniu doświadczeń klientów i pracowników

Pomaga organizacjom doskonalić procesy komunikacji z klientami i pracownikami. Pracuje zarówno z zarządami i menedżerami, wspierając rozwój kompetencji liderskich, jak i z pracownikami działów marketingu i sprzedaży, rozwijając umiejętności sprzedaży i komunikacji z klientem.

Pasjonat experience economy oraz budowania relacji opartych na wartości. Projektuje strategie budowania lojalności klientów.

Doskonały mówca, keynote speaker. Podcaster, prowadzący szereg audycji zarówno własnych (Herra On Air, Dobra Rozmowa), jak również „branded content” dla klientów.





Agnieszka Jasińska-Goerdt, właściciel Polhotrep

Na rynku MICE i tzw. rynku hospitality działa od 1992 roku. Po 10 latach pracy w sprzedaży i marketingu w hotelarstwie, w 2002 roku rozpoczęła pracę w firmach DMC w krajach Europy Wschodniej i Centralnej. Przez te lata była odpowiedzialna za sprzedaż i marketing na rynku MICE. Od 2010 prowadzi własną firmę Polhotrep, której celem jest reprezentacja zagranicznych DMC na rynku polskim. Obecnie reprezentuje 8 firm działających w 24 krajach. Członek SITE.





Julia Jastrzębska, dyrektor zarządzająca The Way

Julia Jastrzębska ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w produkcji wydarzeń. Jej bogaty dorobek obejmuje współpracę z czołowymi międzynarodowymi markami, takimi jak Mastercard, Philip Morris International, Coca-Cola, Polskie Linie Lotnicze LOT, Bain & Company, MCI, Deloitte, Rovese, K&L Gates, Microsoft, Klarna, Bentley, IBM, Roche, Pelion, EIT Health i wieloma innymi.

W 2013 roku była członkiem zespołu odpowiedzialnego za organizację 13. Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla.

Od 2016 roku Julia Jastrzębska jest częścią agencji The Way, a od 2020 roku pełni funkcję dyrektor zarządzającej. 
Jest odpowiedzialna za produkcję każdej edycji Impact CEE, największego wydarzenia gospodarczego i technologicznego w Europie Środkowo-Wschodniej. W ciągu ostatnich dziewięciu lat zorganizowano 20 edycji Impact, a The Way zajmowało się kompleksową produkcją każdego z tych wydarzeń. Każda kolejna edycja podnosiła poprzeczkę i wyznaczała nowe standardy produkcji na polskim rynku. Doskonałym przykładem tego jest Impact’23, które zostało wyróżnione w międzynarodowych nagrodach branżowych jako najlepiej wyprodukowane wydarzenie w Europie.





Anna Jędrocha, prezes zarządu Symposium Cracoviense

Ekspert przemysłu spotkań, od wielu lat obecna w branży turystycznej, aktywna w organizacjach branżowych, prezes Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce w latach 2013-2019, obecnie wiceprezes i skarbnik. Od roku 2006 członek International Congress & Convention Association. W latach 2011-2017 pełniła funkcję prezesa Krakowskiej Izby Turystyki. Jest członkiem Polskiej Izby Turystyki od kilkunastu lat, obecnie członek zarządu Oddziału Turystyki Przyjazdowej oraz wiceprezes i sekretarz Małopolskiego Oddziału Izby.

Jest członkinią Kapituły Konkursu Przemysł Spotkań na 5! na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z obszaru turystyki biznesowej. Kształci studentów Krakowskiej Akademii ze specjalności hotelarstwo i przemysł spotkań. Współorganizatorka i koordynatorka branżowego wydarzenia Meetings Week Poland, współtwórczyni platformy e-learningowej Akademia SKKP. Koordynatorka pierwszej edycji konferencji promocyjnej dla hosted buyers Spotlight on Poland.

Zaangażowana jest również, jako jeden z liderów, w projekt Kraków Network, platformę współpracy branży spotkań, zainicjowanej przez Krakowskie Biuro Festiwalowe. W latach 2013 i 2020 otrzymała prestiżową nagrodę MP Power Award w kategorii Meeting Planner DMC/PCO. W rankingu „Wasza Turystyka” 100 najbardziej wpływowych ludzi polskiej turystyki – w roku 2023 znalazła się na 22 miejscu.





Michał Kaleta, managing director, członek zarządu endorfina events

Z branżą związany od kilkunastu lat. Laureat MP Power 12 jako najbardziej wpływowa osoba w kategorii agencje eventowe 2022. Od 2016 roku zarządza endorfina events, jedną z największych agencji eventowych w Polsce, wielokrotnie wyróżnianą w konkursach na agencję roku, nagradzaną lokalnie i międzynarodowo. endorfina pracuje dla największych polskich i zagranicznych marek, ma na koncie realizacje w kilkunastu krajach Europy, a od 2023 roku również i produkcję własnego produktu biletowanego współtworzonego wraz z L2L – Live 2 Listen. Spektakl audiowizualny Beksiński.Live, łączy ze sobą sztukę, muzykę i nowe technologie, oraz stanowi przestrzeń, w której Michał realizuje swoje umiejętności reżyserskie. Juror lokalnych i międzynarodowych konkursów branżowych, który uważa eventy za kluczowy element strategii brand experience i jedną z najbardziej innowacyjnych gałęzi komunikacji marketingowej. Aktywnie rozwija w ramach organizacji kolejne działy i kompetencje, jak chociażby R&D czy Influencer Marketing.
 




Tomasz Kobierski, prezes zarządu, Międzynarodowe Targi Poznańskie, prezes rady, Polska Izba Przemysłu Targowego

Tomasz Kobierski ukończył Wydział Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studia menedżerskie Advanced Management Program w IESE Business School w Barcelonie. Od początku swojej kariery zawodowej jest związany z Grupą MTP, w której przeszedł przez wszystkie szczeble kariery. Zaczynał jako sprzedawca, by zostać dyrektorem targów (Polagra-Food, Drema, Furnica), następnie dyrektorem grupy produktów z sektora rolno-spożywczego i drzewnego. W 2007 roku został wiceprezesem zarządu Grupy MTP, by w 2020 r. przejąć funkcję jej prezesa. 
Tomasz Kobierski od 2020 roku pełni także prestiżowe stanowisko prezesa Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Obecnie jest także przewodniczącym Rady Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Komitetu Honorowego Cavaliada Tour. Pełnił też rolę prezesa CENTREX International Exhibition Statistics Union, międzynarodowej organizacji zajmującej się transparentnością i promocją branży targowej. Należał również do prestiżowej Rady Dyrektorów UFI – Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego. 

W 2022 roku został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski za wybitne zasługi w działalności na rzecz rozwoju polskiego sektora targowego i wkład w rozwój polskiej gospodarki.
 

 




Magdalena Kondas, redaktorka naczelna, MeetingPlanner.pl

Redaktorka naczelna MeetingPlanner.pl – portalu branży spotkań i wydarzeń. Misją serwisu jest dostarczanie informacji, narzędzi oraz budowanie społeczności branży eventowej i jej rozwój. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, od kilkunastu lat specjalizuje się w branży spotkań i wydarzeń. Członkini jury konkursów MP Power Awards®, Kreatywny Roku Branży Eventowej. Przewodnicząca Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie. Prowadzi dyskusje, debaty i wydarzenia poświęcone branży spotkań.





Michał Korczak, strategy & managing director w agencji reklamowej Focus Nation

Doświadczony praktyk z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży oraz ekspert w zakresie strategii marketingowych. Z powodzeniem łączy rozwój i zarządzanie agencją z pracą projektową dla największych marek, między innymi: Mastercard, Bank BNP Paribas, PZU, Dell Technologies, JTI, Krosno. Pod jego kierownictwem agencja Focus Nation rozszerzyła swoją działalność poza granicami kraju, zdobyła szereg nagród branżowych, otrzymała certyfikat pracodawcy DIMAQ oraz rozwinęło swoje kompetencje w przestrzeniach lifestyle, entertainment i gaming. Dzięki swoim zainteresowaniom, nieszablonowemu podejściu, stawianiu na innowacyjne rozwiązania, tworzy agencję, która wyróżnia się na tle rynku reklamowego w Polsce.





Michał Korejba, creative partner, Allegro Brand Experience Agency

W Allegro Brand Experience Agency kieruje zespołem 12 utalentowanych, kreatywnych i zdolnych ludzi. Przez lata stworzyli setki wydarzeń, kampanii, aktywacji wizerunkowych, gal – w tym telewizyjne show z milionowym zasięgiem, premiery produktów i wiele innych. Do pracy podchodzi z „otwartą głową”, gotowy do inspirowania innych, zawsze szukając nowych, świeżych rozwiązań. Przekracza granice i pracuje ramię w ramię ze swoim zespołem.

Nagrody: Kreatywny Roku Branży Eventowej by MP Power Awards 2017, Young Creative Integrated Eurobest 2018 – nagroda główna, MP Power Awards – nagroda główna - x 5, BEA Baltics - Grand Prix, BEA World - Best Cultural Event – shortlisted, Eventex - 2nd prize, Kreatura 2017 – wyróżnienie, Agencja Eventowa Roku – x4





Konrad Kozioł, wiceprezes zarządu PreZero Arena Gliwice​

Konrad Kozioł pełni funkcję wiceprezesa zarządu PreZero Arena Gliwice, jednego z największych i najnowocześniejszych obiektów widowiskowo-sportowych w Polsce. Odpowiada za nadzór nad całością operacji, sprzedaży oraz strategii rozwoju areny, koncentrując się na innowacyjnych rozwiązaniach i długoterminowych celach obiektu.

Przed awansem na wiceprezesa przez prawie sześć lat zajmował stanowisko dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu w PreZero Arena Gliwice. W tej roli zarządzał zespołem odpowiedzialnym za negocjacje i kontraktowanie wydarzeń, takich jak koncerty, widowiska sportowe oraz szereg wydarzeń biznesowych. 

Jednym z kluczowych obszarów działalności jest zielona transformacja obiektu. Wraz z zespołem oraz przy wsparciu Partnera Tytularnego firmy PreZero Polska wdraża szereg inicjatyw mających na celu zwiększenie efektywności energetycznej i redukcję emisji CO2, promując jednocześnie zrównoważone praktyki wśród partnerów i użytkowników areny. Dzięki tym działaniom PreZero Arena Gliwice stała się prekursorem i wzorem zrównoważonego rozwoju w branży widowiskowo-sportowej.

Konrad jest również członkiem zarządu European Arenas Association, gdzie współpracuje z liderami branży z całej Europy, aby wspierać rozwój aren sportowych i widowiskowych. Działania te obejmują wymianę najlepszych praktyk, realizację wspólnych projektów oraz reprezentowanie polskich aren na rynku międzynarodowym. Wspólnie z zarządem EAA odpowiada za realizację strategii czterech filarów organizacji.

 


Michał Maciątek, kreatywny producent, freelance

Od ponad 25 lat związany z organizacją i wymyślaniem eventów. Juror konkursu „Kreatywny Roku branży eventowej”. Jak o sobie mówi: „Czasem jestem zbyt dużym ideowcem, jak na tę branżę. Ale wierzę, że wspólnymi siłami, możemy ją ulepszyć, o ile będziemy konsekwentni i długowzroczni”. 





Michał „Shootman” Majewski, założyciel SHOOTME i inicjator SHOOTME AI Labs 

Agent talentów i producent kreatywny z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży.
Od dziecka czuł świat obrazami – własnej wyobraźni, rysunkami, komiksami, kulturą MTV, kasetami wideo i prasowankami z lat 90. Dziś wspólnie z wizualnymi twórcami SHOOTME sprawia, że najbardziej plastyczne wizje ucieleśniają się w zgrabnych formach komercyjnych i artystycznych, łącząc sztukę, reklamę, modę, emocje i świat najnowocześniejszych technologii. 





Agnieszka Majkowska, dyrektor ds. Agent Experience, Prudential Polska

Ukończyła filologię angielską i zarządzanie finansami. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała jako nauczycielka języka angielskiego, następnie pracowała w Zakładach Cementowo-Wapienniczych Górażdże i Polskim Związku Piłki Siatkowej, tworząc pierwsze edycje Ligi Światowej oraz fundamenty koncepcji „sporteinment”. Od 2001 r. związana z branżą ubezpieczeń. Odpowiadała za pion wsparcia sprzedaży, początkowo w Nationale-Nederlanden, następnie w AXA i od 2011 roku w Prudential Polska. Do jej obowiązków należy m.in. organizacja konferencji, szkoleń i wyjazdów incentive. Jak sama mówi, ma lekkiego bzika na punkcie perfekcyjnej logistyki i poruszającego emocje storytellingu





Jakub Emanuel Malec, sustainable food manager, Grupa Żabka

Od lat związany z grupą hotelową Accor i Orbis, były szef kuchni hoteli Mercure Grand, Novotel Warszawa Centrum, pracował we Francji, Hiszpanii i Argentynie. Ostatnie lata spędził na walce z marnotrawstwem żywności w grupie hotelowej AccorInvest, w której pełni funkcję konsultanta zewnętrznego do spraw foodwaste. Od lat szkoli, inspiruje i motywuje szefów kuchni do prowadzenia zrównoważonej kuchni i ograniczania marnotrawstwa żywności. Obecnie pracuje jako sustainable food manager w Grupie Żabka, gdzie zajmuje się ograniczaniem strat żywności oraz dobrym żywieniem w obszarze zrównoważonego rozwoju. 





Jan Mazurczak, prezes zarządu, Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna

Zarządza Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną, odpowiedzialną za promocję i rozwój turystyki w aglomeracji poznańskiej. W jej skład wchodzi także wyspecjalizowana komórka wspierająca pozyskiwanie kongresów dla stolicy Wielkopolski – Poznań Convention Bureau. We współpracy z branżą turystyczną wspiera rocznie kilkadziesiąt wydarzeń, w tym największe poznańskie kongresy, takie jak światowy Kongres Dentystyczny FDI, Światowy Kongres Historyków CISH czy Światowy Kongres Nauk Politycznych IPSA. Od kilku lat zaangażowany w promocję gastronomiczną Polski, w ramach której współpracuje z przewodnikiem Michelin.





Marcin Morawski, head of marketing, Dell Technologies Polska

Marcin Morawski to absolwent Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, Harvard Business School, Columbia University, Oxford Business School oraz CIM – Chartered Institute of Marketing. Z marketingiem związany od ponad 20 lat. Doświadczenie zdobywał w korporacjach międzynarodowych, takich jak Tech Data, Toshiba, a od ponad dekady w Dell Technologies, gdzie tworzy i realizuje strategie marketingowe w Polsce i krajach centralnej Europy. Laureat wielu prestiżowych konkursów i plebiscytów, w tym aż 7-krotny laureat ogólnopolskiego konkursu Dyrektora Marketingu Roku, a także GRAND PRIX za rok 2023. Entuzjasta i propagator golfa, założyciel Polskiej Ligi i Akademii Golfa IT, która wyszkoliła przez 7 lat ponad 350 szefów i dyrektorów IT w Polsce. Od 2024 roku prowadzi także inicjatywę CMO Golf Academy – golfową społeczność dla dyrektorów marketingu, PR i komunikacji.





Adam Nyk, artysta wizualny, multiinstrumentalista, wokalista

Adam Nyk to wieloaspektowy twórca: artysta wizualny, multiinstrumentalista i wokalista. Jego kariera obejmuje ponad 15 lat w branży kreatywnej. Studiował na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi oraz Krakowie. Swoją pracę rozpoczął w agencjach reklamowych, gdzie zdobywał doświadczenie i rozwijał swoje umiejętności. Jako dyrektor kreatywny oraz członek zarządu CMA zrealizował blisko 2000 eventów. Następnie pracował jako dyrektor kreatywny w kolejnych agencjach, gdzie tworzył koncepcje dla kluczowych klientów.

W 2018 roku założył własne studio projektowe ICONYK, które stało się przestrzenią współpracy z artystami wizualnymi nowoczesnych technologii oraz absolwentami krakowskiej ASP. ICONYK specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych projektów multimedialnych, łączących sztukę, technologię i interaktywne doświadczenia. 


 


Gosia Pielichowska, psychodietetyczka, dietetyczka kliniczna

Mówczyni TEDx. Pomaga zapracowanym i przemęczonym osobom budować zdrowe nawyki w stylu życia, bez presji i w swoim tempie. Uczy jeść intuicyjnie i wspiera swoich pacjentów w budowaniu zdrowej relacji z jedzeniem. Specjalizuje się także w obszarze nutripsychiatrii i poprzez odżywianie wspiera leczenie depresji czy ADHD.


 


Adam Pietrzykowski, wiceprezes zarządu Wizja Multimedia

Od najmłodszych lat studio radiowe i telewizyjne były jego drugim domem, a rozmowy o nowych
technologiach i innowacjach stanowiły codzienność. Fascynują go wyzwania – szczególnie te, które
wydają się niemożliwe do realizacji – dlatego zawsze dąży do tego, by przekraczać granice
możliwości.

Obecnie pełni funkcję wiceprezesa i członka zarządu firmy Wizja Multimedia, gdzie od ponad dwóch
lat rozwija wirtualną produkcję na potrzeby filmu i reklamy. Równocześnie eksploruje potencjał
technologii XR, wprowadzając nowoczesne rozwiązania dla nadawców telewizyjnych. Najnowszy
projekt, Warsaw Virtual Studios, otwiera nowe perspektywy w świecie produkcji wirtualnych.
Na swoim koncie ma również produkcję dużych wydarzeń i zarządzanie projektami. Nadzorował
powstanie i rozwój ponad 10 kanałów sportowych dla Eleven Sports w Polsce, Belgii i Portugalii, w
tym pierwszego kanału 4K w polskiej dystrybucji. Pracując z organizacjami, takimi jak FIBA, FIFA,
UEFA oraz z ligami, takimi jak LaLiga, Formuła 1, Bundesliga czy Serie A, zdobyłem bogate
doświadczenie w produkcji międzynarodowych wydarzeń sportowych.

Obecnie jego pasją są innowacje w wirtualnej produkcji, grafika w czasie rzeczywistym oraz sztuczna
inteligencja, które wykorzystuję do tworzenia nowatorskich rozwiązań w telewizji, marketingu i
produkcji wideo.





Urszula Piotrowska-Topa, współzałożycielka MindSpark ​

Z branżą marketingową związana od ponad 19 lat. Producentka, kreatywna, menadżerka. Wieloletnia jurorka konkursu MP Power Awards. Przez lata pełniła rolę dyrektorki zespołu eventowego i client service'u. Pracowała m.in. dla takich marek jak: PKO Bank Polski, PKN Orlen, PZU, PGNiG, BGK, EY, Mastercard, ING, Adidas, Renault, Coca-cola, PGE E1, Wielton, Empik, Samsung, Emirates, Servier. W swoim portfolio ma wydarzenia o różnym charakterze, w tym: rojekty 360* z wykorzystaniem event marketingu oraz ambasadorów marek, field marketing, eventy masowe, sportowe, sezonowe, pikniki, gale TV, konferencje, kongresy, eventy online, eventy hybrydowe 

Projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych w kraju i za granicą, w tym w MP Power Awards, Eventex, BeaAwards, Kreatura. Współpracowała przy wielu formatach telewizyjnych: Paszporty Polityki, Polacy z Werwą, Bestsellery Empiku, EY Przedsiębiorca Roku, Chwała Ukrainie.

Prywatnie mama 4-letniej Helenki, miłośniczka podróży, współzałożycielka mini brandu BubaBrand, insta freak. Pasjonatka sztuki współczesnej i wszystkiego, co związane z trendami i pop kulturą.





Zofia Piwowarek, ESG Chapter leader w Tribe ESG & Home Solution, Santander Bank Polska

Od 2019 roku pracowniczka Organizacji Narodów Zjednoczonych. Jako dyrektorka Programu Climate Positive i krajowa przedstawicielka ds. współpracy międzynarodowej w UN Global Compact Network Poland dzieliła się ekspercką wiedzą w zakresie polityk ONZ i UE, w szczególności w obszarze działań na styku biznesu, administracji i nauki oraz włączania sektora prywatnego do wdrażania celów, polityk i standardów ONZ. 

Ekspertka Instytut Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska Uczelnia Łazarskiego w Warszawie. Wykładowczyni w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Od 2023 r. na stanowisku ESG Chapter leaderki odpowiada za przełożenia teorii zrównoważonego rozwoju na praktykę, tworzenie zielonych finansowych produktów i rozwiązań dla klientów detalicznych oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, wspiera transformację gospodarki na nisko- i zeroemisyjną oraz współpracuje w zakresie dostosowywania międzynarodowych regulacji dotyczących ochrony środowiska w Polsce. 

Co-funderka & sustainability mangerka w INTU., którego celem jest zrewolucjonizowanie branży mody poprzez naprawy i projektowanie, budowanie ekosystemu B2B, który wydłuża cykle życia produktów i wspiera transformację branży mody na tę, która nie szkodzi planecie.

Specjalistka zajmująca się współpracą rozwojową, współpracą wielostronną, transferem wiedzy. Specjalizuje się w wdrażaniu polityki klimatycznej w Polsce, dyplomacją ekonomiczną, innowacjami społecznymi i gospodarczymi, zrównoważoną modą, ekonomią społeczną oraz projektowaniem przeskoków rozwojowych i meta trendów w biznesie w szczególności w zakresie adaptacji do zmian klimatu.





Krzysztof Pobożniak, prezes Haxel Events and Incentive

W branży incentive travel od 33 lat, realizacje w 128 krajach świata. Vice Prezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, pomysłodawca i twórca badania rynku Barometr SOIT. Członek SITE, Certify Incentive Travel Professional.





Jolanta Rogalska, starsza specjalistka ds. zrównoważonego rozwoju i ESG, Grupa Eneris 

Od marca 2024 związana z Grupą Eneris na stanowisku starszej specjalistki ds. zrównoważonego rozwoju i ESG, na którym jest odpowiedzialna m.in. za współtworzenie i wdrażanie strategii zarządzania ryzykami ESG oraz wsparcie i nadzór merytoryczny nad działaniami Eneris w obszarze ESG i Zrównoważonego Rozwoju. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w instytucjach finansowych, szkoleniowych oraz branży e-commerce, gdzie jej głównym obszarem działania była koordynacja oraz wdrażanie kluczowych projektów firmy, w tym strategii związanych z ESG oraz działań regulowanych przez RODO i inne przepisy krajowe i unijne.





Ewelina Sasin, współtwórczyni TerGo, założycielka agencji Ewesa

Seryjna przedsiębiorczyni – współtwórczyni TerGo firmy pomagającej w osiągnięciu neutralności węglowej poprzez mierzenie, redukcję i kompensację emisji, założycielka agencji marketingowej Ewesa.

Rozwija startup IT oparty na promowaniu ekologicznych nawyków, mierzeniu i redukcji śladu węglowego, offsetach węglowych, kompensacji CO2 i projektach zalesiania nieużytków rolnych. Od 2006 prowadzi agencję marketingową koncentrującą się na tym, jak konsumenci doświadczają marki i produkty. Coraz częściej udaje się jej rozszerzyć listę priorytetów swoich klientów o cele ekologiczne: zrównoważony rozwój, odpowiedzialność społeczną czy elementy gospodarki o obiegu zamkniętym.

Ma za sobą projekt gastronomiczny oparty na filarach zdrowej żywności bez ulepszaczy, less food waste oraz biodegradowalnych naczyń. Mama trójki wspaniałych dzieci, miłośniczka sportu w każdej postaci, rozdarta pomiędzy morzem a górami. W „wolnym” czasie uwielbia działać charytatywnie.





Marta Seweryn, carbon footprint data analytics manager, Fundacja Carbon Footprint

Absolwenta Ekonomiki Organizacji i Restrukturyzacji Przemysłu na AGH oraz Uniwersytetu Abertay Dundee na kierunku Natural Resource Management. Doświadczenie zawodowe zdobywała na uczelniach wyższych w Polsce i w Niemczech, działając w organizacjach pozarządowych, a także w biznesie. Pracowała jako nauczyciel akademicki, brała udział w licznych konferencjach naukowych a przede wszystkim realizowała projekty edukacyjne i popularyzatorskie we współpracy z takimi organizacjami jak: Fundacją dla AGH, Krakowską Fundacją Filmową, Fundacją Euklidesa przy UJ oraz Stowarzyszeniem Rozwoju Gminy Zielonki. 

W Fundacji Carbon Footprint zarządza działam analitycznym oraz opdowiada z edukacje i współprace merytoryczną. – Zależy mi na angażowaniu się w ambitne projekty, które przynoszą odbiorcom wiedzę i korzyści. Praca w Fundacji łączy wszystkie moje zainteresowania z obszaru zarządzania środowiskiem i edukacji. Uwielbiam wyzwania jakie stawiają nam nasi partnerzy biznesowi - przyglądanie się z bliska ich działalności, prowadzenie analiz i dostarczanie istotnych rozwiązań ma ogromny sens w globalnym trendzie zielonej transformacji gospodarki. Równocześnie społeczny charakter organizacji i możliwość angażowania się w projekty – praca w młodym prężnym zespole na rzecz edukacji ekologicznej najmłodszych lub tych „nieprzekonanych” przynosi mi bardzo dużą satysfakcję. 

Współautorka dokumentu „Strategia dekarbonizacji. Od WHY po offset” opracowanego przez Fundację Carbon Footprint na zlecenie Spółki Kraków5020 – operatora obiektu ICE Kraków. 





Izabela Stelmańska, prezes zarządu Mazowieckiej Organizacji Turystycznej, Mazovia Convention Bureau

Od 25 lat zajmuje się turystyką na Mazowszu. Na co dzień związana jest z Samorządem Województwa Mazowieckiego oraz Mazowiecką Regionalną Organizacją Turystyczną. Służbowo zajmuje się kreowaniem marki turystycznej Mazowsza i odpowiada za wdrażanie i promocję marki „Mazowsze serce Polski”, której jest współtwórcą. Jej pasją jest Mazowsze. Ceni sobie kontakt z drugim człowiekiem.





Andrzej Tucholski, psycholog biznesu 

Psycholog biznesu szukający sposobów na lepsze dbanie o siebie i innych w późnym kapitalizmie. Podpowiada, jak żyć i pracować w zgodzie ze sobą i własnymi wartościami. Stworzył koncepcję osoby wysokosprawczej. O tym wszystkim nagrywa podcast, wysyła popularny newsletter, pisze książki oraz szkoli w firmach. Cztery razy zaproszono go na TEDx. W drugim życiu jest autorem fabularnym: pisze powieści oraz scenariusze. Pije stanowczo za dużo kawy. 





prof. dr hab. Tadeusz Uhl, inżynier, dyrektor Centrum Technologii Kosmicznych AGH

W roku 1980 ukończył studia na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku automatyka, w 1983 roku obronił pracę doktorską. W 1990 roku uzyskał stopień doktora habilitowanego, a w 1991 roku otrzymał stanowisko profesora Akademii Górniczo-Hutniczej. Tytuł profesora nauk technicznych otrzymał w 1997 roku.

Jest autorem ponad 800 publikacji naukowych oraz 40 patentów krajowych i międzynarodowych. Jest założycielem 28 startupów, z których kilka przekształciło się w duże firmy, takich jak EC Engineering – światowy lider w projektowaniu pojazdów szynowych oraz producent wyposażenia pojazdów szynowych i elektrycznych autobusów miejskich, producent linii produkcyjnych dla branży lotniczej i kolejowej. Wszystkie firmy zatrudniają w sumie ponad 600 pracowników.

Jako pierwszy Polak został członkiem Grupy Wysokiego Szczebla ds. Kluczowych Technologii Proaktywnych przy Komisji Europejskiej. Jest członkiem rad programowych czasopism naukowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym, w latach 2006-2009 był redaktorem naczelnym czasopisma „Pomiary, Automatyka, Kontrola”. Był szefem wielu międzynarodowych o krajowych projektów badawczych. Jest członkiem wielu towarzystw i organizacji naukowych i branżowych. Był przewodniczącym dwóch światowych kongresów naukowych oraz szefem komitetów naukowych wielu międzynarodowych konferencji.





Łukasz Wilczyński, prezes Europejskiej Fundacji Kosmicznej, założyciel Planet Partners

Doświadczony przedsiębiorca i manager komunikacji i PR z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu reputacją i komunikacji korporacyjnej. W 2022 roku wybrany jednym z 25 innowatorów branży PR w regionie EMEA przez brytyjski magazyn PRovoke Media. Międzynarodowy ekspert sektora kosmicznego. Absolwent studiów i kursów m.in. na Massachusetts Institute of Technology (MIT) w obszarze New Space Economy.

Założyciel i wieloletni prezes agencji Planet Partners specjalizującej się w komunikacji B2B w obszarze technologii i innowacji. Od 2014 roku prezes Europejskiej Fundacji Kosmicznej i pomysłodawca European Rover Challenge, największego wydarzenia kosmiczno-robotycznego na naszym kontynencie, który wspiera młodych inżynierów i naukowców w budowie kariery.

Prelegent na konferencjach TEDx oraz Międzynarodowym Kongresie Astronautycznym IAC. Stały ekspert mediów oraz profesjonalny mówca. Od 2017 roku prowadzi autorskie wykłady dotyczące trendów i korzyści z sektora kosmicznego. 





Grażyna Woźniczka, prezes zarządu Polka Travel

Współwłaścicielka i współtwórczyni marki Polka Travel oraz pomysłodawczyni marki WOWland. Kreatorka podróży, filolog, kulturoznawca i latynoamerykanistka.

Od ponad 25 lat pracuje jako pilot wycieczek zagranicznych po Europie oraz po krajach Ameryki Środkowej i Południowej oraz Afryki, poprowadziła setki podróży po kilkudziesięciu krajach na Świecie. Posługuje się pięcioma językami obcymi, w tym trzema biegle. W swojej historii ma krótki epizod pracy i badań naukowych nad synkretyzmem religijnym w Ameryce Łacińskiej oraz zajęcia ze studentami Latynoamerykanistyki UJ. Autorka przewodnika po Kostaryce wydawnictwa Pascal, kilkudziesięciu podcastów o podróżach po świecie i polskich regionach dla Radia Kielce. Członek SITE oraz SOIT (wiceprezes zarządu).





Klaudia Zimmermann-Mucha, communications expert, ING Hubs Poland

Specjalizuje się głównie w komunikacji wewnętrznej, ale jej konikiem są zdecydowanie eventy, które od ponad 9 lat z pełnym zaangażowaniem organizuje dla pracowników ING Hubs Poland. Uwielbia pracę kreatywną, a jej znakiem rozpoznawczym są dbałość o szczegóły i dobre planowanie, co procentuje przy organizacji wydarzeń. Prywatnie jest uzależnioną od tańca, niepoprawną fanką Islandii, zorzy polarnej i… Harry’ego Pottera.





Artur Zymerman, dyrektor operacyjny ds. gastronomii, PURO Hotels 

Od 30 lat głównie związany z branżą HoReCa. W maju 2021 r. obejmuje stanowisko dyrektora operacyjnego ds. gastronomii w sieci hoteli PURO zlokalizowanych w centrum polskich metropolii: Warszawy, Krakowa, Gdańska, Poznania, Wrocławia i Łodzi, gdzie odpowiada za strategie 14 marek gastronomicznych oraz rozwój nowo powstających, mi.in w Budapeszcie i w Pradze.  

W latach 2007 - 2020 pełnił funkcję prezesa zarządu Belvedere-Cafe Łazienki Królewskie w Warszawie, do portfolio którego należą m.in. słynna restauracja Belvedere oraz Belvedere Catering By Design obsługujący od kilkunastu lat wizyty na najwyższym szczeblu państwowym organizowane przez kancelarię Prezydenta RP, kancelarię Premiera RP oraz MSZ i MON. 

Wiedzę i doświadczenie hotelarskie zdobywał m.in. w hotelu Westin w Warszawie i hotelu Sheraton w Krakowie na stanowisku zastępcy dyrektora hotelu, natomiast gastronomiczne w hotelu Bristol w Warszawie na stanowisku dyrektora ds. gastronomii. Pracując dla hotelu Bristol miał okazję i przyjemność organizować uroczyste przyjęcia m.in. dla królowej Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, Elżbiety II oraz Premier Wielkiej Brytanii, Margaret Thatcher. 





Sabrina Żymierska, dyrektor Grupy Obiektów Kongresowych i Eventowych, Międzynarodowe Targi Poznańskie 

Dyrektor Obiektów Grupy MTP, strateg, koordynator zespołów, dyrektor Poznań Congress Center. Od 16 lat z sukcesem odpowiada za strategię, sprzedaż i marketing w 13 zarządzanych obiektach, które rocznie obsługują blisko 300 wydarzeń. Członek zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Prywatnie miłośniczka aktywności na świeżym powietrzu i podróży po świecie.




 

 

WSPIERAJĄ NAS