W programie:
W programie wydarzenie znajdą się zagadnienia, dzięki którym podsumujemy rok 2024 i wyciągniemy wnioski, które mogą mieć wpływ na działania w kolejnym roku, spojrzymy na wyzwania branży z perspektywy mądrej interwencji branżowej, poszukamy inspiracji oraz wynikających z nich praktycznych rozwiązań, które mogłyby znacząco wpłynąć na rozwój branży, wreszcie wymienimy się doświadczeniami i opiniami pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku spotkań i wydarzeń.
Wśród tematów rozmów i prelekcji będą:
Wśród mówców i panelistów są m.in.: Jakub Emanuel Malec (sustainable food manager, Żabka Polska), Klaudia Zimmermann-Mucha (senior communications specialist, ING Hubs Poland), Marcin Gaworski (CEO 180heartbeats + Jung v. Matt, prezes zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR), Tomasz Kobierski (prezes zarządu, Grupa MTP), Adam Nyk (CEO, Iconyk), Łukasz Gumowski (creative & strategy partner Plej), Michał Maciątek (kreatywny i producent eventów).
Szczegółowy program i lista mówców MP Impact 2023 od 2.12.2024