PROGRAM MP IMPACT®

W programie:
W programie wydarzenie znajdą się zagadnienia, dzięki którym podsumujemy rok 2024 i wyciągniemy wnioski, które mogą mieć wpływ na działania w kolejnym roku, spojrzymy na wyzwania branży z perspektywy mądrej interwencji branżowej, poszukamy inspiracji oraz wynikających z nich praktycznych rozwiązań, które mogłyby znacząco wpłynąć na rozwój branży, wreszcie wymienimy się doświadczeniami i opiniami pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku spotkań i wydarzeń.
 
Wśród tematów rozmów i prelekcji będą:

  • AI, ESG, DEI, ROI, ROX. Rok skrótów i poszukiwanie człowieka, czyli wyzwania przemysłu spotkań w 2024 
  • Ile kosztuje organizacja eventu? Oś czasu i kosztów od briefu do ewaluacji, czyli jak pracować mądrzej?
  • Międzynarodowy Kongres Astronautyczny IAC 2027 w Poznaniu! Jak zbudować mechanizmy pozyskiwania międzynarodowych wydarzeń do Polski. 
  • Sztuczna inteligencja w event marketingu – od chaosu do generalnych porządków
  • Co by było, gdyby… na evencie nie było obrazu? Znaczenie artystów wizualnych w branży wydarzeń 
  • Jesteśmy śmieciarzami, czyli smaki marnowania.
  • Budżet węglowy wydarzeń – jak go oszacować, obliczyć, rozliczyć i zrekompensować?
  • Dlaczego pracujemy w nieszczerej branży, czyli, czy i kiedy możemy sobie pozwolić na mówienie prawdy w biznesie eventowym? 

Wśród mówców i panelistów są m.in.: Jakub Emanuel Malec (sustainable food manager, Żabka Polska), Klaudia Zimmermann-Mucha (senior communications specialist, ING Hubs Poland), Marcin Gaworski (CEO 180heartbeats + Jung v. Matt, prezes zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR), Tomasz Kobierski (prezes zarządu, Grupa MTP), Adam Nyk (CEO, Iconyk), Łukasz Gumowski (creative & strategy partner Plej), Michał Maciątek (kreatywny i producent eventów).

 

 

Szczegółowy program i lista mówców MP Impact 2023 od 2.12.2024


 

PARTNERZY