PROGRAM MP IMPACT®


18 grudnia 2024
8:00 – 9:00
MP Impact Cafe, czyli start w Strefie Liderów Branży  
9:00 – 9:15
Otwarcie MP Impact Summit
Robert Jarek (MC MP Impact), Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl)
9:15 – 10:00
Sesja I

AI, ESG, DEI, ROX i FOMO. Rok skrótów i poszukiwanie człowieka, czyli wyzwania przemysłu spotkań w 2024
Krzysztof Celuch (wstęp do dyskusji)

Puls event marketingu z Imagine Nation. Podsumowanie 2024
Dawid Bednarski (Imagine Nation), Magdalena Efler (L’Oreal Polska), Michał Korczak (Focus Nation), Michał „Shootman” Majewski (SHOOTME), Marcin Morawski (Dell Technologies)
10:00 – 10:45
Sesja II
Ile kosztuje organizacja eventu? Oś czasu i kosztów od briefu do ewaluacji, czyli jak wygrywać przetargi i pracować mądrzej?
Marcin Gaworski (180heartbeats, Stowarzyszenie Komunikacji Reklamowej SAR) (wstęp do dyskusji), Miłosz Bratuś (LOT, Polska Organizacja Reklamodawców), Arkadiusz Furtak (P4, Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów), Dominik Górka (Live Age), Dorota Haller (RASP, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy)
10:45 – 11:15
Sesja III
Sztuczna inteligencja w event marketingu – od chaosu do generalnych porządków
Łukasz Gumowski (Plej)
11:15 – 12:00
Sesja IV
Co by było, gdyby… na evencie nie było obrazu?. Znaczenie artystów wizualnych w branży wydarzeń
Adam Nyk (Iconyk) (wstęp do dyskusji), Wojciech Brewka (artysta malarz), Michał Korejba (Allegro Agency), Robert Gajewski (Kayax), Małgorzata Gradek (Kancelaria prawna Lewandowski Gradek Lewandowska)
12:00 – 12:45
Sesja V

Mechanizmy pozyskiwania międzynarodowych wydarzeń do Polski. Międzynarodowy Kongres Astronautyczny IAC 2027 w Poznaniu
Jan Mazurczak (Poznań Convention Bureau) (wstęp do dyskusji), Julia Jastrzębska (The Way), Tomasz Kobierski (Grupa MTP), prof. Tadeusz Uhl (Wydział Inżynierii Mechanicznej i Robotyki, AGH w Krakowie), Łukasz Wilczyński (European Space Foundation)

Ambasadorowie Kongresów i współpraca w regionie
Izabela Stelmańska (Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna), Mateusz Czerwiński (Warszawska Organizacja Turystyczna)
12:50 – 13:35
Sesja VI
Analityka śladu węglowego wydarzeń, czyli jak w praktyce szacować „budżet węglowy” eventów i ich wpływ na środowisko
Marta Seweryn (Fundacja Carbon Footprint) (wstęp do dyskusji), Anna Jędrocha (Symposium Cracoviense), Konrad Kozioł (PreZero Arena Gliwice), Zofia Piwowarek (Santander Bank Polska), Jolanta Rogalska (Eneris), Ewelina Sasin (TerGo)
13:35 – 14:30
Sesja VII
Smaki marnowania a bufet marzeń, czyli czy da się skomponować mądrze eventowy talerz?
Jakub E. Malec (Grupa Żabka) (wstęp do dyskusji), Michał Maciątek (kreatywny, producent), Klaudia Zimmerman-Mucha (ING Hubs Poland), Matuesz Lewandowski (Louvre Hotels), Urszula Piotrowska (MindSpark), Małgorzata Pielichowska (psychodietetyczka)

Rozmowa: Drugie życie obiektów, Piotr Grochowski (Grupa Arche)
14:30 – 15:30
Lunch
15:30 – 17:00
Finał MP Impact Awards®. Prezentacje finalistów i głosowanie publiczności na laureata konkursu
17:00 – 17:30
Sesja VIII
Inwestycje i innowacje, czyli jak rozwinęła się branża event-marketingowa w 2024
Tomasz Cieślak (Rossmann Polska), Wojciech Cłapiński (El Padre), Michał Kaleta (endorfina events), Adam Pietrzykowski (Wizja Multimedia), Sabrina Żymierska (Grupa MTP)
17:30 – 17:45
Sesja IX
uczestNIKT – jak zamienić go w uczestKTOSIA, który będzie nie tylko odbiorcą, ale bardzo Ważną częścią wydarzenia
Wojciech Herra (psycholog biznesu)
17:45 – 18:15
Sesja X
Nowa mapa motywowania przez podróże, czyli transformacja incentive travel
Agnieszka Jasińska-Goerdt (Polhotrep), Agnieszka Majkowska (Prudential), Krzysztof Pobożniak (Haxel Events & Incentive, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel), Grażyna Woźniczka (Polka Travel, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel)
18:15 – 18:30
Sesja XI
Dlaczego my się w ogóle spotykamy? – Szukanie nadziei jako kompetencja poznawcza
Andrzej Tucholski (psycholog biznesu)
18:30 – 19:15
Networkingowy koktajl
19:15
Finał MP Impact Awards® – ogłoszenie laureatów konkursu MP Impact Awards i mazowieckich rekomendacji PCO

 

WSPIERAJĄ NAS