REGULAMIN WYDARZENIA MP IMPACT 2024: SUMMIT, AWARDS, REPORT
 
I. INFORMACJE OGÓLNE
  1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w wydarzeniu MP Impact 2024: summit, awards, report (zwane dalej „Wydarzeniem”). Na projekt MP Impact złożą się:
    - Summit Interaktywne debaty i prelekcje liderów i ekspertów, którzy podejmą najważniejsze zagadnienia, mające kluczowy wpływ na rozwój branży spotkań i poszczególnych jej sektorów
    - MP ImpactAwards Konkurs wyłaniający najbardziej wpływowe i wartościowe inicjatywy, kampanie, projekty branżowe zrealizowane w danym roku
    - Raport o stanie branży Efektem wydarzenia będzie raport podsumowujący najważniejsze zjawiska wpływającej na branżę oraz prezentujący kondycję branży, przygotowany w interakcji z uczestnikami wydarzenia.
  2. Wydarzenie odbędzie się 18 grudnia 2024 w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
  3. Organizatorem konferencji MP Impact 2024 oraz konkursu MP ImpactAwards jest Meeting Planner sp. z o.o., ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa, NIP 5213499316, KRS, 0000313501 – wydawca portalu MeetingPlanner.pl adresowanego do przedstawicieli branży spotkań. (dalej: „Organizator").
  4. Kontakt z Organizatorem jest możliwy pod adresem: info@meetingplanner.pl lub nr tel. +48 503 935 882.
  5. Uczestnikiem Wydarzenia jest każda osoba fizyczna, która bierze udział w Wydarzeniach (dalej jako „Uczestnik”).
  6. Wystawcą jest każda osoba reprezentująca konkretną firmę, odpowiedzialna za strefę / przedsiębiorca, który wykupił pakiet sponsorski zgodnie z aktualnym cennikiem Organizatora lub jest Partnerem wydarzenia.
  7. Mówcą jest każda osoba występująca w debatach i prelekcjach.
  8. Przepisy niniejszego Regulaminu mają zastosowanie wobec Uczestników, Wystawców oraz Mówców.
  9. Regulamin wiąże Organizatora, Mówców, Uczestników oraz Wystawców.
  10. Liczba miejsc jest ograniczona. Organizator udostępnia Uczestnikom 250 miejsc, w tym 200 siedzących.
II. WSTĘP NA WYDARZENIA
  1. Osoby chcące wziąć udział w Wydarzeniu powinny zarejestrować się poprzez specjalny panel do rejestracji, który obsługuje platforma Syskonf.pl.
  2. Wstęp na teren Wydarzenia odbywa się poprzez stawienie się w oznaczonej strefie wejściowej i polega na weryfikacji biletu (QR kod) upoważniającego do wejściaprzez obsługę Wydarzenia. Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma SMS z linkiem do aplikacji MP Impact, gdzie będzie się znajdował indywidualny bilet.
  3. Organizator zobowiązany jest odmówić wstępu na teren Wydarzenia:
    a/ osobie przybyłej na Wydarzenie, która nie posiada biletu, tzn., że nie zarejestrowała się na Wydarzenie;
    b/ osobie znajdującej się pod wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków;
    c/ osobie posiadającej broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające lub substancje psychotropowe;
    d/ osobie zachowującej się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającej zagrożenie dla bezpieczeństwa lub porządku publicznego.
III. INFORMACJE DLA UCZESTNIKÓW
  1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego Regulaminu. 
  2. Wydarzenie MP Impact 2024: summit, awards organizowane jest na terenie Centrum Nauki Kopernik, które znajduje się w Warszawie przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20. Wejście na teren wydarzenia będzie możliwe od godziny 8:00.
  3. Merytoryczny przebieg Wydarzenia określony jest w Programie, udostępnianym na stronie Internetowej: https://mpimpact.pl/program. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Programu Konferencji do momentu jej zakończenia. 
  4. Organizator umożliwia Uczestnikom spotkania z przedstawicielami Wystawców, lecz nie gwarantuje stałego przebywania na stoiskach przedstawicieli Wystawców przez cały czas trwania Wydarzenia. Organizator nie decyduje o długości spotkań oraz nie bierze odpowiedzialności za wyniki rozmów prowadzonych na stoiskach Wystawców.
IV. PRZEPISY PORZĄDKOWE I BEZPIECZEŃSTWO
  1. Na terenie Wydarzenie obowiązują przepisy porządkowe i organizacyjne określone przez Partnera Wydarzenia w Regulaminie użytkowania centrum konferencyjnego w Centrum Nauki Kopernik.
  2. Organizator wyznacza strefy podziału Wydarzenia:
    a/ zaplecze techniczno-socjalne,
    b/ strefę dla widowni (w tym 200 miejsc siedzących),
    c/ bramę wejściowo – wyjściową,
  3. Uczestnicy Wydarzenia oraz wszystkie inne osoby, które znajdują się na terenie Wydarzenia, zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób uczestniczących w Wydarzeniu, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu.
  4. Uczestnicy Wydarzenia zobowiązani są stosować się do poleceń organizacyjnych i porządkowych Organizatora.
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy należące do Użytkowników i Wystawców, które mogą zostać zgubione lub skradzione podczas Konferencji.
  6. Organizator nie ubezpiecza i nie ponosi odpowiedzialności za mienie oraz rzeczy Uczestników i Wystawców, które zostaną uszkodzone, utracone, skradzione lub zgubione, oraz za szkody wyrządzone przez Uczestników i Wystawców lub spowodowane siłą wyższą. Organizator zaleca ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej.
  7. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie Wydarzenia.
V. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW
  1. Administratorem podanych danych jest Meeting Planner sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000313501, posiadającą numer NIP: 5213499316, numer REGON141567708, kapitał zakładowy 721 200, 00 zł, adres: ul. Złota 9/30 00-019 Warszawa, e-mail: biuro@meetingplanner.pl
  2. Organizator na mocy niniejszego Regulaminu jest uprawniony do dokumentacji zdjęciowej oraz rejestracji audio-wideo Wydarzenia.
  3. Uczestnicy poprzez wstęp na teren Wydarzenia przyjmują do wiadomości swój możliwy udział w dokumentacji zdjęciowej oraz rejestracji audio-wideo Wydarzenia - w tym również na nieodpłatne, wielokrotne rozpowszechnianie zarejestrowanego wizerunku poprzez publikację zdjęć oraz materiału wideo przez Organizatora na potrzeby  promocji Wydarzenia i działalności Organizatora na stronach www, w powstałych publikacjach oraz za pośrednictwem wszelkich pozostałych mediów/kanałów dystrybucji informacji w kontekście Wydarzenia.
  4. Za zasady przetwarzania danych osobowych w związku z uczestnictwem w Wydarzeniu oraz przysługujące prawaz tym związane odpowiada Organizator, wprowadzając politykę prywatności jak do portalu: https://mpimpact.pl/prywatnosc.
VI. ZMIANY TERMINU I PRZEBIEGU WYDARZENIA, ZWROTY I REKLAMACJE
  1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie Wydarzenia oraz prawo zmiany terminu Wydarzenia. W przypadku zmiany terminu Wydarzenia, Organizator prześle wiadomość mailową do wszystkich zarejestrowanych Uczestników na adres poczty elektornicznej podany przy rejestracji. Uczestnik będzie miał możliwość otrzymania zwrotu pełnej wpłaconej kwoty, pod warunkiem zgłoszenia pisemnej rezygnacji z udziału w ciągu 7 dni od daty otrzymania wiadomości o zmianie terminu Wydarzenia.
  2. W przypadku odwołania Wydarzenia, nastąpi zwrot pełnej wpłaconej przez Uczestników kwoty.
  3. Uczestnik może dokonać rezygnacji z udziału w Wydarzeniu do dn. 1.12.2024 (włącznie). W przypadku rezygnacji w ww. terminie przysługuje zwrot 80% wpłaconej kwoty.
  4. Wszelkie reklamacje powinny zostać zgłoszone przez Uczestników na adres mailowy biuro@meetingplanner.pl. Organizator ma 21 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Niniejszy Regulamin będzie dostępny:
    a/ na stronie internetowej https://impact.syskonf.pl/
  2. Organizatorowi przysługuje prawo zmiany niniejszego Regulaminu, w szczególności z uwagi na potrzebę zapewnienia prawidłowego przebiegu Wydarzenia oraz bezpieczeństwa uczestnikom Wydarzenia.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania siły wyższej.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
  5. Akceptacja Regulaminu Wydarzenia stanowi jednoczesną zgodę z polityką prywatności serwisów Organizatora.
  6. Uczestnicy są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem.