POLITYKA PRYWATNOŚCI



§ 1. Postanowienia ogólne
  1. Poniższa Polityka Prywatności opisuje kwestie ochrony danych osobowych związane z korzystaniem z serwisu mpimpact.pl („Serwis”).
  2. Polityka Prywatności określa zasady prywatności i przetwarzania danych osobowych Użytkowników Serwisu w oparciu o przepisy Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
 
§ 2. Dane osobowe
  1. Administratorem podanych danych jest organizator konferencji MP Impact, firma Meeting Planner sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000313501, posiadającą numer NIP: 5213499316, numer REGON141567708, kapitał zakładowy 721 200, 00 zł, adres: ul. Złota 9/30 00-019 Warszawa, e-mail: biuro@meetingplanner.pl
  2. Meeting Planner sp. z o.o. może przetwarzać dane osobowe przekazane za pomocą formularza rejestracyjnego na stronie www.mpimpact.pl:
    a) w celu przesyłania treści marketingowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    b) w celu gromadzenia opinii, sugestii i recenzji oraz ich publikowania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    c) w celach kontaktowych  na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Meeting Planner sp. z o.o.  (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) przejawiającego się w odpowiedzi na zadane poprzez formularz kontaktowy pytanie.
  3. Przetwarzanie danych osobowych w celu przesyłania treści marketingowych
    a) W przypadku wyrażenia zgody marketingowej na udostępniony adres e-mail będą przesyłane informacje o charakterze marketingowym
    b) Udostępnienie w powyższym celu identyfikującego adresu elektronicznego będzie uznawane jako zamówienie informacji handlowej zgodnie z art.10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    c) Przekazane dane w celu przesyłania treści marketingowych będą przetwarzane do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu.
    d) Osoba, której dane dotyczą, może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania dalszych informacji handlowych za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez kliknięcie w służący do rezygnacji z otrzymywania informacji handlowych link ("Anulowanie subskrypcji") znajdujący się w stopce każdej wiadomości e-mail lub poprzez wysłanie informacji na adres biuro@meetingplanner.pl z rezygnacją otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną.
    e) Meeting Planner sp. z o.o. uznaje skorzystanie z możliwości opisanych w punkcie d. za wycofanie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
  4. Przetwarzanie danych osobowych w celach kontaktowych
    a) Podanie danych w celach kontaktowych związanych z wydarzeniem MP Impact jest obligatoryjne, z uwagi na konieczność przesłania użytkownikowi elektornicznego biletu wstępu oraz istotnych informacji organizacyjnych.
  5. Odbiorcy danych
    a) Wyżej wymienione dane osobowe będą ujawniane kontrahentom Meeting Planner sp. z o.o. - podmiotom przetwarzającym, tj. podmiotom świadczącym usługi hostingu, wysyłki wiadomości e-mail oraz zarządzania relacjami z klientami.
  6. Prawa osób, których dane dotyczą
    Osobom, których dane dotyczą przysługują następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
    a) prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych;
    b) prawo dostępu do danych osobowych;
    c) prawo żądania sprostowania danych osobowych;
    d) prawo żądania usunięcia danych osobowych;
    e) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    f) prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację osoby, której dane dotyczą – w przypadkach kiedy przetwarzamy dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu;
    g) prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo otrzymania od Meeting Planner sp. z o.o. danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Dane mogą zostać przekazane innemu administratorowi danych na żądanie osoby, której dotyczą, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie umowy z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie jej zgody;
    h) prawo wycofania zgody, tj. w zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie zgody, istnieje prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
    j) prawo wniesienia skargi do organu - osobie, której dane dotyczą, przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  7. Zabezpieczenia
    a) Meeting Planner sp. z o.o. wdrożył odpowiednie, zgodne z wymogami prawa środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych
    b) W szczególności, za pomocą szyfrowania Meeting Planner sp. z o.o. zapewnia zabezpieczenie integralności i poufności danych osobowych przekazywanych przez Internet.
  8. Dodatkowe informacje
    W razie pytań lub wątpliwości ws. sposobów i zasad przetwarzania, a także chęci wycofania zgody prosimy o kontakt na skrzynkę mailową biuro@meetingplanner.pl
  9.  
§ 3. Polityka Cookies
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest podmiot zarządzający stroną internetową wydarzenia: Meeting Planner Sp. z o.o., , ul.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
    b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
    c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu,
    b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu
    c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu,
    d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej, itp.,
    e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań lub dostarczanie reklam na podstawie poprzednich odwiedzin użytkownika w Serwisie.
  7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu:
    a) systemy statystyk, w szczególności Google Analytics, za pomocą którego prowadzone są anonimowe (tj. uniemożliwiające identyfikację poszczególnych osób) statystyki odwiedzin Serwisu;
    b) sieci reklamowe, w szczególności sieć reklamową Google; rezygnacji z plików cookie sieci reklamowych można dokonać na stronie Menadżera preferencji reklam Google oraz w serwisie Network Advertising Initiative.

 

 

PARTNERZY